Влијателите на социјалните мрежи станаа современи познати личности, а нивниот досег се протега многу подалеку од националните граници. Во Франција, неколку инфлуенсери ја искористија моќта на платформите како што се Instagram, YouTube и TikTok за да создадат огромни следбеници. Овие инфлуенсери се повеќе од само креатори на содржини; тие се трендсетерки и креатори на вкусови, кои ги обликуваат не само социјалните мрежи, туку и изборот на модата, убавината и начинот на живот за милиони следбеници. Од личности на YouTube до икони на Инстаграм, ајде да ги истражиме 4-те најследени инфлуенсери во Франција, откривајќи како ги изградиле своите империи и што ја држи нивната публика приврзана.
Со над 14 милиони следбеници на YouTube, Сиприен е еден од најомилените француски инфлуенсери. Тој се прослави благодарение на неговите смешни скечеви кои го сатиризираат секојдневниот живот, технологијата и поп-културата. Сиприен ја совлада уметноста на создавање релативна, комична содржина, што го прави познато име во светот што зборува француски. Неговиот успех не е ограничен на YouTube; Сиприен е исто така популарен на Инстаграм и ТикТок, каде што неговите хумористични погледи продолжуваат да ја воодушевуваат публиката.
Сквизи, роден како Лукас Хашар, ја држи круната како најследен Јутјубер во Франција, со над 18 милиони претплатници. Неговата содржина првично се фокусираше на игри, но оттогаш тој се прошири во музика и забава. Хумористичните и привлечни видеа на Сквизи изградија база на лојални обожаватели, а неговиот налет во музиката само го зголеми неговото влијание. Неговиот уникатен стил и доследност во прикачувањето содржини го задржаа на врвот на пирамидата на социјалните мрежи во Франција.
Лена Махфуф, попозната како Léna Situations, го зафати францускиот свет на социјалните мрежи, особено на Инстаграм, каде има над 4 милиони следбеници. Позната по содржините за нејзиниот животен стил кои се движат од мода до патување, Лена е главен глас во просторот на Gen Z. Нејзината автентичност и искреност со публиката ѝ помогнаа да добие лојални следбеници, а таа продолжува да го шири својот дофат преку соработки со големи брендови и редовни блогови на YouTube.
Tibo InShape е француски фитнес инфлуенсер со следбеници кои надминуваат 8 милиони на YouTube и Instagram. Тој е добро познат по своите видеа за вежбање, фитнес предизвици и мотивациони содржини. Позитивниот и енергичен пристап на Тибо кон фитнесот одекна кај луѓето од сите возрасни групи, претворајќи го во фитнес икона не само во Франција, туку и на глобално ниво. Неговата транспарентност за фитнесот и личниот развој му донесе посветена база на обожаватели.
Овие 4 најследени инфлуенсери во Франција ја претставуваат различноста и моќта на социјалните медиуми во денешниот свет. Од комедија и игри до начин на живот и фитнес, овие инфлуенсери создадоа лојални следбеници со тоа што останаа автентични, доследни и ангажирани. Како што продолжуваат да растат, нивното влијание само ќе стане позначајно, обликувајќи го не само онлајн просторот, туку и ќе влијае на брендовите, трендовите, па дури и на популарната култура во Франција и пошироко.
Француските инфлуенсери, како и споменатите, привлекуваат глобална публика поради нивната автентичност и разновидна содржина. Тие често соработуваат со меѓународни брендови, а платформите како YouTube и Instagram им помагаат да стигнат надвор од националните граници. Нивната способност да комуницираат на повеќе јазици и да ја приспособат содржината на различни култури, исто така, игра голема улога во нивниот меѓународен успех.
Инфлуенсерите ги монетизираат своите платформи преку соработки со брендови, спонзорирани објави, продажба на стоки и во некои случаи, лансирање на сопствени производи или услуги. На пример, Squeezie се впушти во музиката, која не само што ја диверзифицира неговата содржина, туку и обезбедува дополнителен прилив на приходи.
Léna Situations се издвојува поради нејзината поврзана, приземна личност и нејзината подготвеност да биде отворена за нејзините лични борби и успеси. Нејзиниот спој на мода од високата класа со секојдневните моменти и дава уникатен глас во просторот на инфлуенсерите, особено привлечен за помладата публика која бара автентичност.