Зошто треба да престанете да ги коментирате деловите на вашиот блог: добрите и лошите страни

Создадено 21 септември, 2024
дел за коментари

Делот за коментари на блогот традиционално се смета за простор за интеракција, каде што читателите можат да ги споделат своите мислења и согледувања. Сепак, како што еволуираа социјалните медиуми, неопходно е да се има отворен дел за коментари е доведена во прашање. Многу блогери и бизниси избираат да го прекинат делот за коментари поради зголемената загриженост за предизвиците со умереноста, тролањето и потенцијалното влијание врз корисничкото искуство. Во оваа статија, ќе истражиме зошто запирањето на делот за коментари на вашиот блог всушност може да биде стратешки потег и како тоа може да има корист на вашиот блог на долг рок.

Заштита на вашиот блог од негативен ангажман

Негативните коментари можат да бидат штетни за вашиот бренд. Додека некои критики се здрави, интернетот е полн со тролови и спам-ботови кои често ги таргетираат отворените делови за коментари. Со избирање да ги запрете деловите за коментари, можете да спречите многу непотребни негативности. Вашиот блог ќе се фокусира на квалитетот на вашата содржина наместо на одвлекувањата и контроверзите што може да ги создаде делот за коментари.

Рационализирање на напорите за умереност на содржината

Управувањето со делот за коментари бара постојано внимание. Модерирањето на несоодветна содржина, отстранувањето на спам и филтрирањето на штетните забелешки може да биде работа со полно работно време, особено кога вашиот блог расте. Запирањето на делот за коментари го отстранува овој товар, ослободувајќи време да се фокусирате на создавање подобра содржина наместо модерирање на разговори што можеби нема да додадат вредност на вашиот блог.

Поттикнување на разговори на социјалните медиуми

Наместо да се фокусираат на коментарите на блогот, многу блогови ги туркаат дискусиите на платформите на социјалните медиуми. Ова овозможува поширок дофат на публиката и им дава на читателите подинамична платформа за вклучување. Со запирање на делот за коментари, можете да ги поттикнете читателите да го продолжат разговорот на платформи како Фејсбук, Инстаграм или Твитер, каде ангажманот е веќе природен дел од екосистемот.

Подобрување на корисничкото искуство

За читателите, чист и без одвраќање блог често е попривлечен. Секциите за коментари понекогаш може да ја натрупуваат страницата, што го отежнува навигацијата низ содржината. Со запирање на делот за коментари, можете да создадете беспрекорно корисничко искуство кое дава приоритет на вашата пишана содржина. Дополнително, ова им помага на читателите да останат фокусирани на материјалот без да бидат под влијание на туѓите мислења пред тие дури и да формираат свое.

Заклучок

Додека деловите за коментари некогаш беа главен елемент на културата на блогот, нивната релевантност почна да исчезнува. Со избирање да се запре делот за коментари, блогерите можат да го заштитат својот бренд, да ги насочат напорите за умереност, да поттикнат ангажман на социјалните платформи и да создадат попријатно искуство за читање. На крајот на краиштата, одлуката за отстранување на делот за коментари зависи од целите на вашиот блог, но за многумина, тоа може да доведе до пофокусирана и поефективна стратегија за содржина.

дел за коментари

Некои блогери веруваат дека деловите за коментари создаваат чувство на заедница и им овозможуваат на читателите да дадат повратни информации директно за објавата. За одредени ниши, како што се технолошки блогови или лични блогови, коментарите можат да дадат вредни увиди и идеи за идните содржини.

Отстранувањето на секциите за коментари може да има позитивно и негативно влијание врз SEO. Додека коментарите понекогаш може да се додадат на содржината на страницата (особено кога се богати со клучни зборови), премногу коментари надвор од темата или ирелевантни може да му наштетат на севкупниот резултат за квалитет на блогот. Некои блогери откриваат дека запирањето на делот за коментари помага да се одржи релевантноста на содржината и го намалува ризикот од спам, штетни коментари кои влијаат на нивното рангирање на оптимизација.

Да, многу блогери поттикнуваат дискусии на социјалните медиуми, каде што има подобри алатки за модерација и поширока публика. Дополнително, блогерите можат да ги поканат читателите директно да им праќаат е-пошта или да учествуваат во анкети, форуми или анкети поврзани од самиот блог. Ова го одржува ангажманот контролиран и поцелен, додека сè уште ја поттикнува интеракцијата.